Google+ Followers

Thursday, June 30, 2011

開心寶貝

从两年前我就开始玩开心宝贝了。
闷的时候都是小宝贝-我宠物的名字,陪伴我度过寂寞的夜晚。呵呵
是时候好好疼她了。


这是比较新的造型,可是没那么可爱,太性感了,而且没有很喜欢蓝色。:P


还是比较喜欢这个,太可爱了。呵呵,好像公主!没有其他宝贝可以比得上她了!
看到她的名字吗?小档案!
看来我对粉红色还是离不开,超喜欢的,可是叫我穿粉红色颜色的衣服那就还好。奇怪了!

来看她没有钱的家,我很努力的刷宝贝,帮小宝贝赚钱。呵呵,喜欢吗?
刚开始的家,很穷一下,什么都没有=。=


后来进步了一些。。


后来不懂zomok那个设置换掉了,很多都不见了。。==
尤其是那些花不见了,剩花瓶!害我还要买新的东西给她。。可是宝贝非常喜欢血拼哦!


要看更清晰的照片,请按此照片!呵呵,这样就看到一清二楚了。
美美了。嘻嘻

来看宝贝的厨房。。


简单罢了,不懂怎么设计房间==
等下够钱了就要设计厨房了,原来这样不美!


宝贝的房间!呵呵,还在上面睡觉呢!可爱极了。


洋娃娃房间 :)


这张一定要按进去看!喜欢,因为拿了很多复活蛋!呵呵,真的很美,这里是我的复活蛋走廊,去年设计的,在复活节的时候。赞美主。:)


休闲室:)
很无聊的一个post ><''

谁有玩×开心宝贝×的记得加我哦!不要pet society!因为很多人用hack的。
按这里- 开心宝贝

来看店长的家,呵呵,他家有11个房间== 而我还是六个,好少!而且我才31关,还有很久才到47关(最高的境界)


美吧?呵呵,最近一直玩games!显。
还有meetoto!唱歌天堂。呵呵,level 30了,可是懒惰玩了。进去陪姐妹们玩,呵呵,他们都很可爱!玩了心情也比较好呢~
Zuma, zombie and plants, angry bird 全部的level都过完了,哈哈~

也爱上这首歌-客管不可以!


好可爱的一首歌,用meetoto的卡通来做背景。创意哦,如果我有这样的时间那就好,有空一定要设计一个别人设计不到的东西!哟!呛响哦!><'' 可是岁月永远不留人,呵呵。


加油了各位!新的一天,新的希望!;)



Wednesday, June 29, 2011

Dismay

Feel dismay recently, totally distress. T-T
I hate assignment, i hate the way i live in this world. 

No point to continue my life. 
lol
Don't get controlled by EVIL, dear. You need to relieve yourself from all hatred, sorrowful, sins and pain in this world. You need to fight with another BAD jacqueline in ur body! wtf

What im talking now? lol, im okay! Just need more ppl to accompany me! Be happy! God is always by my side and lead me all the way ;) *stupid conversation*

------------------------------------------------------------------------

Okaylah, next month fly back to KL liao! =='' just to attend 2 classes, wth. I really dislike to attend but what to do? Fail again in FOP assignment? No way! I don't what to resit my 1st sem! Terrible. 


Hmm order from KERRY! 20 pairs for RM300!! damn cheap!
This lens use to SS(syok sendiri) is damn nais!

Then i ask my old classmate to buy daily use one. =.=''
3 pairs for RM80, but cheaper than previous one. 2 pairs for RM85. wth.
I also want to open an optic shop to sell spec and lens!


Okay, lastly just want to show u all my non-make up face! Took it today. :'(


swollen eye!>< make my double eye lid so thick. lol, effect of crying too much wth


okays i know is damn ugly but pls make sure no nightmare tonight! lol
I dunno i increase or decrease weight during this holiday cause i knew i ate a lot. Food everywhere at home, how to control my temptation on FOOD?!
ANS: UNKNOWN ><''
Till then..
Good Night! God Bless You all~ <3

Thursday, June 23, 2011

Teenage Girl

This few days i was totally annoyed by ASSIGNMENT. wth
I dunno how to do it, so tough! >< 
Gonna think it by my own`~

Okays, fine. Left it behind 1st, let's talk about TEENAGE DREAM..
From the lyrics it is meaningful! :)



Oops! Not this, lol. But it is nice to listen! :)

I want to let you all know what im thinking? All listed in this picha! Found it in facebook, it's meaningful <3


*Yeah, i always think about all these questions! :P*

I must lose weight - Nooou, i always gain weight during holiday

I really hate homework -  Now i assigned a new holiday homework, cos i failed my last sem assignment, tell you im not smart/clever student >< wth

Why aren't they texting back? - Always i msg friends 1st but.. their reply is damn slow

Internet - Online (facebook, twitter, youtube, blog etc..) from morning til midnight, non-stop
|
|
|
\/
......
speechless!

I'm hungry - At hum any food available! EAT

I want clothes - Noooou, always spot on new clothes no matter online, shopping mall or fashion shop

Ugh, school tomorrow - Now holiday, miss my school so much but when study jor then start to miss holiday, wth im thinking? Lol

Missing bf - My mind always appear and missing a leng zai - BF lor :$

What should i wear? - Hmmm, this question appear in my mind whenever i want to go out, always stuck at there for thinking and trying so many clothes! Lol

Sigh, I really hate..... - I really hate pimples on my face! I really hate the my fat body and so on etc ... T-T

I want to b pretty as.... - Super model! :3

How should i do my hair? - sigh, i dunno curl it, straight it or corn it? >< Girls like fashion like clothes, hair, bags, make up and everything that can make us gain confident! isn't?

Show u my teenage photo! I think i edit the colour of this photo! Look like drawing one =.=''


Okays! Till here my sharing :)
Hope to see u guys update ur blog as i'm always follow u! <3

Have nice day!

Sunday, June 19, 2011

Appreciation

Have you all ever experience the feeling of *losing a close love* like ur boy friend, family members or friends? 
*LOSING* that i mean here is like you don't have any more relationship/friendship between you and me, not die ya! Kindly remind, to avoid misunderstanding that dun want :P

Yeah, maybe im too emotional or sensitive to everything surrounding me.:(
Not easy to hide the feeling of myself, so always i expose the unwanted feeling on my facial expression! Then people will complaint that ''Jacqueline now is in a bad mood now, keep away from her!!''
LOL, undeniable, i admit also. :P

Im trying but failed to become a positive thinking girl. How arh?
Just SLAP me if u feel smth wrong with me lol!


Yeah, story above the video all are nonsense stuffs i talked. :P
The main important is this VIDEO!
MUST TAKE A LOOK!

The theme of this video is : Something that girl dunno about a guy :)
*seriously i cried during this video is playing, too touch, wonderful and impress to watch on!*

The few points that i just realize by today <3

He do everything just for me, although some will make me angry, but all is good for me and my future. Totally touch by this video. It grow me up in relationship! Do appreciate everything surrounding you. Especially the one you love and loves you!


Muaksss! 


Wednesday, June 15, 2011

Sorry for everything

Yah, as everyone predicted or felt it, you're right.
I was exhausted and fall into a deep depression recently. Something happen in my life and it totally changed my life, it also teach me and grow me up with loads of terrible/unforgettable experiences.

Seriously i dunno how to express and tell you guys about it, the story is too long to tell on, i wish it is only a nightmare, then after woke up it will disappear. But it couldn't be, sigh. How good if our brain act like computer? Just save, copy and delete. *ignore the restore button in rubbish bin!

Well, because of that incident, i nearly commit suicide, fed up with everything in this world. Worthless and meaningless to stay on. Sorry, the problem is my secret, no one knows except God, Vinc and me myself. I had cried for days and even put my hot tempered on my loves one and fellow buddies. I apologize to you all. No more next time! :)

.
.
.
.
.
.

Wee..


* It mean when you failed to complete angry bird's level, the pig head will laugh on you!*
So try ur very best to kill the pig head!
And i finish every level of my angry bird jor, how about you?

I will be stronger after this! Love you all! <33
Thanks for the support, truly thanks.. God Bless You All!

Monday, June 13, 2011

L O V E

Recently my brain was crowded with so many nonsense and useless stuffs, wth im thinking now?
Super duper busy on giving cares to my beloved daddy, mummy and grandma. All of them fall sick jor, wondering if now im not having holiday, who the one will spend time to take care of them? Found that they're getting older, weaker and loner nowadays T-T

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

I miss the moment of pass few years, we 100% will have our gathering together during big festivals. Now onward i never have this kind of feeling jor. They just celebrate it as simple as they are. I dunno why, i loss my childhood memories, no more happiness occur nowadays in my life.

Well, the fact is:
When we getting older, there is no more fun but increase in stress and those f'cking annoyances!
AND
Everyone in this society is changed due to the cruel reality life


My grandma and daddy was admitted to hospital for the last 2 weeks! Yahh, thanks for all of ur regards, they now 70% recovery stage already. Still need time to charge their body to --------------- 100% healthy stage.
They still on medication. :"(
Loads of quantity need to take on everyday, kinda suffer to continue like this, hope they can fully recover!
Remember to give cares, loves and patients to them, they need it. <3

---------------------------------------------------------------------

okay, all r random news..:)
19th of June is Father day, so how you going to celebrate?

Well, do enjoy ur holiday for local n non-local uni friends, and happy schooling day to all students!:)
If fall down, then try until you success! okay? Pray for the BEST!




Thanks and have a nice day!!

NUFFNANG ADS