Google+ Followers

Monday, October 19, 2015

Dry food as Treat for your PET by Sit & Stay

Talking about TREAT FOOD for your pets, always giving biscuit type of treat food? Today I'm going to introduce NEW type of treat food for your beloved pets.

Bet you they gonna fall in love with it so so much!


Treating my house owner's pet, Harpy as I forgot to bring my snacks back to my 2 beloved baby puppies - Jocky & Lucky. Harpy super camera shy & and even bark on my camera -.-

She is Harpy
(Breed: Golden Retriever)

Okay there're few types of dry treat food for your pets :D

CHICKEN


FISH



PORK


BEEF


All of them look so delicious right? Harpy cannot resist any one of them! For her, it is super tasty and she just can't wait to finish all of them :D

So why dogs or pets need TREAT?
  • Training purposes
  • Sign of you sayang him/her
  • Have fun with your pets
  • Etc etc ...

They actually like human, need some snacks or junk food to make their life more interesting! So gonna treat her what? How about ikan bilis & beef fillet? I'm going to ask Harpy STAY!


Aww, how innocent is her. After stay and I'm going to give all my snack to her. :P


House owner's son, Kanny is putting on snacks on her nose until the order of EAT, then Harpy only eat! How smart is Harpy. If you're interested to try out all these dry food for your pets, you can check out their FB! Let's treat our pets with healthy snacks! :D

Had my mix type of Treats :D
1 PACK (70-100g) of Each Type of Treat: RM15/-
(Can last for 1 month, after unsealed & stored in airtight container)


More information:
Email: sitandstandservice@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/sitstaysitstay https://www.facebook.com/dogstyletreats

28 comments:

  1. oh my!!! pet can have delicious snacks too. adorable! ikan kering...look delicious to me. WTH!

    ReplyDelete
  2. The owner very patient training her dog. Is the dry food expensive?

    ReplyDelete
  3. Harpy so cute and the fur looks nice. Should be eating good and nutritious food a lot

    ReplyDelete
  4. now a day doggy got more variety of choice . good treat!! must be well train after this...hehe

    ReplyDelete
  5. You are such a kind hearted dog owner. How much is it?

    ReplyDelete
  6. wow you sure these dog food? so many choices to give him eat.

    ReplyDelete
  7. What a great treat for our lovely pooches. No matter how they make us mad sometimes, we still go and get the best for them!

    ReplyDelete
  8. wow.. such a great snacks. :) enjoying

    ReplyDelete
  9. Your doggy is sooo cute! I wish i could train my cat

    ReplyDelete
  10. love your dog... she is sooooo cute and well behaved... and photogenic...

    ReplyDelete
  11. omg so happiness ^^
    a lot of great food !

    ReplyDelete
  12. Your dog is so cute~~~
    I don't have a dog because I scared of them >~<

    ReplyDelete
  13. This is so cool. Ya for the pet that has so much love.

    ReplyDelete
  14. Ohh this is so cool! A treat to train your dog not bad uh! And your dog is so adorable

    ReplyDelete
  15. Wah.. So many types of dry food... Your fur kid r so cute!~

    ReplyDelete
  16. Omg your dog so obedient! Missing my dog Tessa so badly now

    ReplyDelete
  17. Jacqueline, ur doggy so so cute :) omg....the dog snacks look so tempting and tasty too :) Do u ever mixed up your snacks & then tried your doggy's snacks once instead? :P
    Cheers, https://siennylovesdrawing.wordpress.com/

    ReplyDelete
  18. I love your dog! And she so cute and wait your snack for so long, I can feel her hahaha

    ReplyDelete
  19. wow..even dog food looks pretty yummy if compare to the olden days :)

    ReplyDelete
  20. good food for the doggie :), usually for my family dog, they will feed her lots of different different meat and snacks too, even dog food, but nothing so luxurious.

    ReplyDelete
  21. So cute the doggie, my sister feeds her pet with carrots instead cos he is over-weight ;)

    ReplyDelete
  22. Your dog is so cute!!
    This post doesn't related to me cuz I don't own a pet, but I will help to spread the msg :)

    ReplyDelete
  23. wow your pet is so blessed to eat such good good, im sure that's why the hair is so smooth too.

    ReplyDelete
  24. I don't have a dog. But I have 16 cats at home. Do they have cat food?

    ReplyDelete

NUFFNANG ADS