Monday, March 13, 2017

Markets 22 | Fashion, Food & Coffee | The School by Jaya One

上个周末,你们去哪里逛街啦? 只有周日休息的我,当然不会错过这次由 The School by Jaya 举办的 Markets 22,有关注我的部落格的朋友们,你们肯定也会知道我也去了 Markets 21,那么记得点击这里以让你回顾之前的 Market 哦!如果还有什么不明白或者疑问都不要客气的问我呢~😋

那么 Markets 22 如常,周六和日,早上11点到下午6点哦!


是的,我胖了一点点,啊~ 是时候找点时间来运动运动了~ 😃


周日那天,我特地选11点多早上来,因为上一届的 Markets 21 下午两点多来,人山人海,看到美美的衣服都不够他们抢呢!哈哈~



这次 Markets 22 呢,不但有美味的食物,还有很特别的食物哦!


而且,到处都是香浓的咖啡味道,当天看到两个咖啡师傅在比赛拉咖啡哦!都超棒的哦!

在 Markets 22,我亲眼看到很多很努力创业的朋友们。这些年轻的未来企业者,肯定是我学习的对象呢!话不多说,看到我穿到那么美,今天我就来谈谈首饰还有时尚服装😍😍😍





除此之外,还有许多漂亮的时尚装呢~





我也来挑挑我美美的衣服 嘻嘻!❤❤❤


对了,少不了 Bargain Corner,也就是讨价还价的地方啦!每一天都开的哦!


下一次如果你们要找时尚服装,记得来这里逛逛!这里的衣服价钱合理而且还有些很便宜呢~ 有机会来到 KL 的朋友们,记得找我,如果刚好遇到这 Markets 时尚街,我一定带你去~对了,有什么问题记得发问,我都会回答哦!😚😚😚

地点:



更多详情:
Facebook - https://www.facebook.com/marketsmy/

12 comments:

  1. So happening there. There's many good stuff to buy there :)

    ReplyDelete
  2. so many clothes to see on pics.
    do they have plus size clothing there?

    ReplyDelete
  3. 吃的,穿的,用的,带的 都很齐全!

    ReplyDelete
  4. i love the place as well! very good offering, and the price is usually cheap!

    ReplyDelete
  5. I wished I could visit Markets one day. Love bazaars and trinket markets like this one.

    ReplyDelete
  6. i will keep this post as my reference, because this place is the kind of place that I would be soo happy to visit and not hurting my wallet. So many pretty items!

    ReplyDelete
  7. bargain corner是每一天都有开的

    ReplyDelete
  8. i should visit this place too in future. it looks nice

    ReplyDelete
  9. I was there too and shopped till almost pokai haha :)

    ReplyDelete
  10. I think i am going to there next weekend, hope can find some nice baju.

    ReplyDelete
  11. I always have a lot of fun visiting Markets! I visited jaya one last week and manage to buy some hauls there >.<

    ReplyDelete

To Know More...

Daisypath Anniversary tickers